Sunday, July 25, 2010

cerita keakraban persahabatan sponge bob dengan baby milo

 SpONgE BOb SEgI emPaT                                                                          BaBY miLO YaNg CoKLat 




Jiwa coklat: pada suatu hari.. bila sponge bob bertemu baby milo... persahabatan yang terjalin membuatkan mereka sehati sejiwa.. sponge bob seorang teman yang baik malah baby milo juga sependapat.. kata sponge bob, baby milo sangat trusted friend.. baby milo tersipu malu.. sponge bob yang slalu happy ni memang menggembirakan baby milo yang pendiam.. namun kini baby milo pula yang banyak critanya bila berjumpa..

walaupun keduanya sangat popular di alam reality, namun keduanya sangat sependapat.. walaupun baby milo tak sehebat sponge bob yang diminati ramai tak kira kanak-kanak, laki, perempuan dan orang tua.. namun sponge bob tak pernah meninggi diri malah sayang persahabatan ini.. walaupun mereka jauh satu sama lain.. well, yang satu di laut, yang satu lagi di darat.. hahaha.. namun tak pernah lupa akan satu sama lain.. berkongsi segalanya.. semua yang senang dan susah.. inilah persahabatan yang diimpikan setiap kita..


pada suatu hari.. baby milo turun ke laut berjumpa sponge bob.. mereka gembira bila bersama.. bermain bersama teman-teman sponge bob si patrick.. main kejar-kejar.. aduh biasalah.. yang d laut mesti menang.. huhu.. akhirnya baby milo balik ke daratan semula.. bestnya kata baby milo..




baby milo selalu mengirim pesanan kepada sponge bob supaya hubungan persahabatan mereka tak terputus.. mereka saling meraihkan hari jadi bersama-sama.. memang friendship habislah mereka ni..walaupun warna yang berbeza atau ada kontrasnya.. asal pun berbeza.. namun mereka tetap serasi..

cerita sponge bob dan baby milo tak berakhir di sini.. harap-harap mereka akan jadi sahabat selamanya..

huhu.. ilove sponge bob very much.. kamu suka? haha.. mesti lah.. baby milo.... love it..

cerita nie bukan rekaan... buktinya gambar nie... lepas baca.. mesti beli produk sponge bob... ok?

 jiwa coklat: kuning bukan sebarang kuning.. kuning sponge bob ada critanya... coklat bukan sebarang coklat.. baby milo aku yang punya..  ^_^

0 comments:

Post a Comment