Tuesday, April 5, 2011

jalan yang tertembuskan...



Asyik berjiwang je aku ni... hehehe..
hari ni macam biasalah ada masa nak online update blog aku yang aku sayang sangat ni..
dari kemarin aku rasa macam terawang-awangan je..tak tahu la kenapa.. dah lama nak menulis jalan kehidupan yang aku asah ni.. 20 tahun dah aku hidup di muka bumi ni rupanya.. tak sedar masa berlalu...

aku sedih sangat bila tahun lalu cita-cita besar ku tak kesampaian.. tapi takpe, masih ada jalan untuk menebus semua kegagalan.. BTW kau masih berhutang dengan aku... aku ingat selalu semua tu LIMZA...

sekarang  aku masih lagi mengejar cita-cita aku yang terlepas dulu.. kadang-kadang terfikir juga aku "Malu" tapi tidak semua manusia jalannya sama kan.. mungkin aku lain sikit.. siapa tahu... tapi alhamdulillah kewanganku masih kukuh dan tak putus.. maknanya aku bertuah.. hehe.. cinta pula, nampaknya masih kukuh.. dia baik sekali.. dengan watak manis buat aku lebih dihargai, taknaklah melebih-lebih.. nanti ada pula yang merah.. thanks so much....

sulung hari bulan lalu aku terkesima sebentar.. cerita bermula begini.. aku jalan-jalan macam biasa mengasah kasut yang kian haus.. nak beli kasut baru Paul Smith... terserempak aku dengan orang yang pernah tipu aku LIMZA.. haish.. marah betul aku.. jeng jeng jeng.. tulah guna sebiji mata je..

aku tersilap.. tapi memang dia... sah-sah aku jumpa dan tegur.. haish!! harap muka je sama........ lega... sama sangat2 dengan budak tu... pelanduk pun aku rasa tak sama sangat kan... eh.. sama la planduk.. tanduk je beza hehe.. kira boleh jadi pengganti lah... bestnya... kalau ikutkan... nisbah bacaan ialah:

nama : 50% sama
muka : 94% sama
suara : 90% sama
tinggi : +2 inch
perangai : 80% sama
gaya : 93% sama
the rest : Best je.........

apapun tu bukan lah niatku nak macam dulu, kali ini skadar nak buang rasa perit yang lama.. ibarat mengganti rasa.. tapi napa ada orang yang sama muka di tempat yang berdekatan tapi tak pernah berjumpa? aneh... lega pula aku rasa... apa pun aku hanya berharap yang terbaik buatku...

 

1 comments:

kuku basah said...

wah! jiwangnye
hello, singgah sebentar...

Post a Comment